دنیای اطلاعات

زیباترین جزایر تایلند را بشناسیم

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

تایلند کشوری است که جزایر بسیار زیبایی دارد . جزایری که بهشت را برایتان تداعی می کنند . سواحل رویایی شن و ماسه ای ، جنگل های وسیع ، صخره های مرجانی و دریای فیروزه ای . همه دست در دست هم داده اند تا سفری رویایی برایتان رقم بزنند . حال باید تصمیم بگیرید که از مقصدتان چه انتظاری دارید ؟ زیبایی برایتان در وهله اول است یا امکانات و تفریحات . به هر حال در ادامه زیباترین جزایر تایلند را معرفی کرده ایم تا بتوانید با آشنایی بیشتر مقصد سفرتان در تایلند را انتخاب کنید . 


1- جزیره فی فی


بعد از سونامی که سالها پیش در فی فی رخ داد ، این جزیره کاملا بازسازی شد و تبدیل به یک مقصد گردشگری برای گردشگران تور تایلند شد . این جزیره در استان کرابی قرار دارد و از کلیه امکانات تفریحی از جمله شنا ، غواصی ، پریدن از صخره ، قایق سواری و ... برخوردار است . شب ها در فی فی می توانید به ساحل بروید و رقصنده های تایلندی را تماشا کنید .


2- کو لانتا 


از زیباترین جزایر تایلند می توان به کو لانتا اشاره کرد . این جزیره نیز در نزدیکی کرابی قرار دارد و با آن 1 ساعت فاصله دارد . کو لانتا جیزره ای مسکونی است که از چند جزیره کوچک تشکیل شده و طبیعت بسیار زیبایی دارد . این جزیره گیاهان گرمسیری بسیار زیبایی دارد . غواصی ، ماساژ ، قایقرانی و ... از مهمترین تفریحات این جزیره است . غذاهای دریایی کو لانتا شهرت دارند . 

 
3- کو چانگ 

سومین جزیره بزرگ ، کو چانگ است . این جزیره مینیاتوری که در مرز کامبوج قرار دارد ، آرامش بسیار زیادی دارد . پارک ملی کو چانگ مکانی عالی برای پیاده روی جنگلی است . این جزیره برای داشتن جنگل های وسیع ، سواحل سنی ، آبشارهای زیاد و صخره های مرجانی به شهرت رسیده است .

 
4- کو لایپ

اکثر گردشگران معتقدند که کو لایپ یکی از زیباترین سواحل تایلند را دارد . این جزیره در جنوب تالیند در مرز مالزی قرار دارد . طبیعت بسیار زیبای این جزیره در کنار هتل های عالی آن را به یک مقصد گردشگری تبدیل کرده است . این جزیره با توجه به اینکه گردشگر کمتری دارد ، از آرامش بالایی نیز برخوردار است .  شنا ، غواصی ، Snorkelling و تورهای جزایر نزدیک از امکانات تفریحی کو لایپ است.
 
5- جزایر سیمیلان 

سیمیلان از جزیره فی فی کوچکتر ولی زیباتر است . این جزیره در 100 کیلومتری پوکت قرار دارد و طبیعت بسیار زیبای آن نامی است . این جزیره یکی از بهترین مکان ها برای غواصی و حمام آفتاب گرفتن است . شنا ، جت اسکی و موج سواری از دیگر تفریحات سیمیلان هستند . طبیعت جزیره سیمیلان در جهان شهرت دارد .
 
6- کو سامویی 

سامویی اصلی ترین جزیره تایلند است . سواحل عجیب و غریب با کلبه های کوچک و چوبی از ویژگی های بارز این جزیره است . این جزیره یکی از ایده آل ترین مناطق برای گذراندن ماه عسل است . طبیعت بسیار رویایی ، سواحل زیبا ، صخره های مرجانی ، درختان نارگیل فراوان ، هتل های لوکس ، رستوران های ستاره دار و باشگاه های ساحلی باعث جلب بیشتر گردشگران به این جزیره شده است . سامویی بهترین مکان در جهان برای یوگا و آبگرم است . این جزیره سالانه میزبان 1.5 میلیون نفر گردشگر از سراسر جهان می باشد .
 
7- کو پنگان 

کو پنگان بهترین انتخاب برای تفریحات ساحلی است . مکانی ایده آل برای کوهنوردان . آرامش بی نظیر ، چشمه های معدنی ، طبیعت بسیار زیبا و سواحل رویایی از ویژگی های این جزیره هستند . ماساژهای تایلندی این جزیره را هرگز فراموش نخواهید کرد . جشنواره رقص ها در تایلند هر ساله در این جزیره برگزار می شود .
 
8- کو تائو 

علاقه مندان به شیرجه جزیره تائو را انتخاب می کنند . جزیره ای با حوضچه های شنی کوچک و رستوران های بسیار روشن و مکان هایی برای شیرجه . یک شب زنده داری عالی و آرامش وصف ناپذیری در کو تائو در انتظار شماست .
 
9- پوکت 

بزرگترین و در عین حال شلوغ ترین جزیره تایلند ، پوکت است . سواحل شگفت انگیزی ، بناهای تاریخی ، معابد باشکوه ، زمین های گلف ، سواحل زیبا ، تفریحات ساحلی ، هتل های لوکس و بهترین رستوران های جهان از ویژگی های این جزیره به شمار می روند . قطعا تور پوکت از محبوب ترین تورهای آسیاست که خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهد زد . البته این جزیره از شهرهای گران تایلند است .
 
10- کو سی چانگ 

جزیره ای آرام در اطراف بانکوک . این جزیره تنها 2 ساعت با بانکوک فاصله دارد و مسلما بسیار محبوب در بین تایلندی هاست . این جزیره سواحل شن و ماسه ای ندارد اما دیگر ویژگی های آن چون سرسبزی و روستاهای ماهیگیری توانسته نظر گردشگران و مردم بانکوک را به خود جلب کند . این جزیره پیشنهادی عالی برای گذران روزی آرامش بخش است .

منبع:
http://thaitor.ir/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی