دنیای اطلاعات

برترین جاذبه های گردشگری رایگان در پوکت

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۵۹ ب.ظ

پوکت جزیره ای است که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که می تواند روزها شما را سرگرم کند . در ادامه مطلب برترین جاذبه های گردشگری رایگان در پوکت را معرفی کرده ایم که می تواند بدون هزینه از آنها بازدید کنید .

 

1- کاباره سیمون 

آنهایی که به پوکت سفر می کنند حتما نام شوی سیمون را شنیده اند . در این شو اغلب لباس های شگفت آور و رقص های ترسناک خواهید دید . این شو یکی از بزرگترین نمایش های آسیایی است که محببویت زیادی دارد . این نمایش نزدیک به 3 دهه قدمت دارد و هر شب در 3 سانس اجرا می شود . آیا این تداوم برای اثبات جذابیت سیمون کاباره کافی نیست ؟

2- موزه تریک آی پوکت

درست در قلب شهر پوکت ، موزه تریک آی را خواهید دید . این موزه به موزه خطای دید نیز شهرت دارد که تصاویر 3 بهدی اش باعث خطای دید می شود . حتما با خود یک دوربین همراه داشته باشید . در این موزه قدم خواهید زد و هنرهای تعاملی مختلف را در صحنه های بسیار هوشمندانه خواهد دید . شروع قیمت بلیط ها از 500 بات می باشد و شما می توانید دو ساعت راحت در این موزه باشید . در کنار هتل Pearl Hotel تعدادی پارکینگ وجود دارد که در صورتی که با ماشین باشید می توانید استفاده کنید .

3- ماساژ تایلندی

تقریبا در هر نقطه از شهر و در هر زمانی می توانید از ماساژ تایلندی لذت ببرید . با کمتر از 500 بات از آرامش منحصر به فرد لذت خواهید برد . در ساحل پاتونگ در هر 10 متر یک نفر را در حال ماساژ گرفتن خواهید دید . اما بهترین ماساژ در این شهر توریستی کجاست و کدام ارزان تر است ؟ با رفتن به مکان هایی که شهرت کمتری دارند می توانید ماساژ ارزان را بگیرید در حالی که لذت هم خواهید برد .   

4- خانه وارونه پوکت 

خانه آپساید داون یکی از جاذبه های پوکت است که در جاده ByPass در Samkong قرار دارد . این خانه بصورت وارونه ساخته شده است و جذابیت خاصی در بین بازدیدکنندگان دارد . با رفتن به این خانه می توان جهان را از یک زاویه متفاوت دید . همچنین می توانید عکس های بسیار زیبایی را ثبت کنید . بلیط بازدید از این خانه برای بزرگسالان 350 بات و برای کودکان 190 بات می باشد .

5- معابد بودایی پوکت

در سفر به تایلند باید یک معبد یا “وات” را ببینید . وات چالونگ بزرگترین مجموعه معابد در جزیره پوکت است که در بین گردشگران محبوییت زیادی دارد . معابد بودایی قوانین و مقررات خود را دارند که شما باید قبل از رفتن حتما با آنها آشنا شوید . بعضی از معابد در سال های اخیر به طور واضح تجاری شده اند ، بنابراین بهتر است آنهایی را برای بازدید انتخاب کنید که تنها مذهبی هستند و شما می توانید با آداب و فرهنگ بودایی آشنا شوید . 

6- جزیره کورال

در اطراف پوکت بیش از 30 جزیره برای کاوش و لذت بردن وجود دارد . برخی از آنها از جزیره دور هستند ولی برخی بسیار نزدیک به پوکت هستند و با یک قایق می توانید سفر کنید . مثل جزیره کورال در ساحل چالونگ . جزیره کورال در 10 کیلومتری جنوب پوکت قرار دارد . تورهای سازمان یافته زیادی برای رفتن به حزیره کورال وجود دارند . بسته به تور و ساحلی که در آن قرار خواهید گرفت ، روز خوبی را خواهید داشت و یا ممکن است روزی وحشتناک را از سر بگذرانید . تور خاصی را پیشنهاد نمی کنیم . تنها بهتر است زمان مناسبی به این جزیره بروید که آب و هوای مناسبی داشته باشد . 

7- تپه خائو رانگ 

خائو رانگ (که همچنین به عنوان رانگ هیل شناخته می شود) تپه ای در جزیره پوکت است که اتوقی برای مردمان محلی است . این تپه در سمت شمالی شهر پوکت قرار دارد و دارای مناظر خیره کننده ای از جزیره است . تعدادی رستوران و بار بر روی تپه وجود دارد که غذاهای محلی را سرو می کنند و معروف ترین غذای آنها قهوه یخ است . محبوب ترین رستوران های Khao Rang Breeze و Tunk Ka هستند که البته قیمت مواد غذایی و نوشیدنی ها کمی بالاتر از قیمت محلی است . 

8- گذراندن یک روز در سواحل

سواحل یکی از نکات برجسته سفر به پوکت است . سواحل خیره کننده در سراسر پوکت وجود دارد که در حدود 100 بات برای خدماتی از جمله خدمه ساحل پرداخت می کنید . دریای اندامان در طول ماه های دسامبر تا ماه می آبی کریستالی و آرام دارد ، اما در طول فصل سبز (از ماه ژوئن تا ماه نوامبر)، اقیانوس خشن است و توصیه نمی شود که در ساحل غربی شنا کنید . البته در این ماه ها با محدودیت هایی از جمله تعداد صندلی های مجاز در ساحل و مناطق خاصی می توان از آن لذت ببرید . 

9- تماشای فیلم در سینما

در یک روز بارانی در پوکت اگر تمایلی به رفتن به مراکز خرید نداشته باشید ، رفتن به سینما می تواند انتخاب خوبی باشد . در سیماهای پوکت جدیدترین فیلم های روز دنیا به زبان انگلیسی و یا فیلم های تایلندی نمایش داده می شوند .  سوع قیمت بلیط سینما از 140 بات شروع می شود و با توجه به نوع صندلی تان بالاتر می رود . برخی صندلی ها کانلا مسطح می شوند تا شما از تماشای فیلم لذت بیشتری ببرید . این راهی ارزان برای سرگرمی برای چندین ساعت می باشد . 

10- ساحل بانگ واد دام پوکت

سواحل بانگ واد دام در Kathu واقع در وسط جزیره ، جنوب به شمال و شرق به غرب است . این ساحل در حدود 6 کیلومتر طول دارد و از درختان سرسبز پوشیده شده است . این ساحل در بین محلی ها فوق العاده محبوب است . مردم پوکت روزانه برای ورزش کردن به این ساحل می آیند . مکان مناسبی برای پیاده روی ، دوچرخه سواری یا موتورسیکلت سواری وجود دارد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۶
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی