دنیای اطلاعات

مراکز طلا و جواهر تایلند

يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ب.ظ
چیز جالبی که در مورد ایرانیان عمومیت دارد ، علاقه به زیورآلات است . هر جایی هم که سفر می کنند دوست دارن که از طلا و جواهرات آن کشور نیز دیدن کنند . اگر راهی کشور تایلند هستید ، با شناسایی بهترین مراکز طلا و جواهر تایلند می توانید از جواهرات تایلندی دیدن کنید و یا خرید کنید . در ادامه این مراکز را معرفی کرده ایم . 
 

 

کافه و گالری مونترا – Montra Cafe & Gallery

گالری مونترا از جاهایی است که نباید از دست داد . این گالری با ظاهر بنفش روشن در منطقه سیلوم واقع شده است . دکوراسیون عجیب و غریب و جذاب و همچنین خوردنی های خوشمزه از ویژگی های این مکان است . انواع مختلف گردنبندهای چوبه دار ، گردنبندهای رنگی و … . می توانید در طول روز یا عصر در کافه و گالری مونترا سپری کنید . این کافه هر روز هفته از 8 صبح تا 12 شب و روزهای تعطیل از 11 صبح تا 12 شب باز است .

آدرس : Montra Café & Gallery, 56 1st Yada Building Silom Road, Suriyawong, Bangrak

 

 

تانگلور آرت ویلیج – Thonglor Art Village

تانگلور آرت ویلیج چندین مغازه زیبا هستند که در محله Thonglor بانکوک قرار دارند . در حین پیاده روی در کنار خیابان Soi Sukhumvit 55  با مغازه های عجیب و غریب و زیبا خواهید دید . Thonglor Art Village دارای مارک هایی از سراسر جهان ، از جمله اروپا ، امریکا و حتی هند است . روستای هنری تانگلور هر روز  از 10 صبح تا 9 شب باز است . یک کافه کوچک نیز در اینجا وجود دارد ، که می توانید استراحت کرده و نوشیدنی میل کنید .

آدرس : Thonglor Art Village, 536 Khlong Tan Nuea, Watthana, Bangkok

جواهرات دست ساز راک می – Rock Me Handmade Jewelry

جواهرات دستی راک می یکی دیگر از گالری های جواهر در بانکوک است که دارای مجموعه ای زیبا و ظریف هستند . کسانی که به سنگ های تزئینی و جواهرات علاقه دارند ، حتما سری به اینجا بزنید . مجموعه های طلا یا نقره ، حلقه ، دستبند ، گردنبند و … را می توانید در اینجا ببنید . راک می را در هر دو بازار شب چاتوچاک و ترمینال 21 می توانید پیدا کنید .

آدرس : Rock Me Handmade Jewelry, 3rd floor Terminal 21, 88 Soi Sukhumvit 19, Khlong Toei Nuea, Watthana

 

بازار لان سامپنگ – Sampeng Lane Market

اگر گذرتان به سمت محله چینی ها افتاد ، حتما سری به بازار لان سامپنگ بزنید . این بازار از تنها بازارهایی است که در طول روز باز است . در تعطیلات آخر هفته این بازار خیلی شلوغ است و ازدحام جمعیت ممکن است شما را اذیت کند . بنابراین بهتر است در طول هفته بروید .

آدرس : Sampeng Lane Market, Yaowarat Road, Bangkok Thailand

 

محله چینی ها – Chinatown

دلایل متعددی برای بازدید از شهر چینی ها در بانکوک وجود دارد . اینجا یکی از بزرگترین محله چینی ها در جهان است . در این محله معابد و بارهای قابل توجه وجود دارد که ارزش بازدید دارند . محله چینی ها همچنین برای طلا و جواهرات شهرت دارد و بازدید کنندگان حتما از جواهرات آن خرید می کنند . البته قیمت طلا در بازار چینی ها ارزان نیست .برای رفتن به مجله چینی ها با مترو به ایستگاه هوآ لام فونگ بروید . از مترو با یک پیاده روی کوتاه از Wat Traimit یا با تاکسی از جاده Yaowarat به این منطقه خواهید رسید .

آدرس : Chinatown, 300 6 Yaowarat Rd, Samphanthawong, Bangkok, Thailand

بازار وانگ لانگ – Wang Lang Market

بازار وانگ لانگ به خاطر غذاهای خیابانی شناخته شده است اما دارای جواهرات ارزان قیمت نیز می باشد . این بازار در نزدیکی کاخ بزرگ در رودخانه چائو فرایا واقع شده است و محبوب بسیاری از گردشگران است . نزدیک ترین پایانه ها به این بازار Tha Maharaj و Phra Arthit هستند .

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۰
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی