دنیای اطلاعات

3 دیدنی برتر در پوکت

يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ب.ظ

شهر قدیمی پوکت

اگر فراتر از نقاط توریستی معمولی فکر می کنید ، پیشنهاد می شود از شهر قدیمی پوکت و جذابیت های معماری اروپا ، دیدن کنید . ترکیبی از فرهنگ های تایلندی ، چینی ، هندی و … را در این شهر می توانید ببینید . در مکان های تاریخی به طور رایگان بازدید کنید . هنگام بازدید از این شهر دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید . از جذابیت های این شهر معماری ساختمان های آن است که از شهرهای اروپایی الهام گرفته است و برای گردشگران بسیار جالب است .

بودای بزرگ در تپه ناکرد

آماده بازدید از مجسمه بزرگ بودا که در بالای تپه ناکرد است ، هستید ؟ اینجا یکی از مهمترین مکان های دیدنی پوکت است . این مجسمه با ارتفاع 45 متری خود ، شاید بزرگترین مجسمه بودا در تایلند باشد . مجسمه را به راحتی می توان از فاصله دور هم دید . علاوه بر شکوه و جلال ، پانورامای خیره کننده ای می توایند از بالای تپه ، بدون هیچ هزینه ای ببینید . سالانه گردشگران زیادی از این بودا دیدن می کنند .

دماغه پرومتپ

تصور کنید بالای صخره ای ایستاده اید و از مناظر دیدنی اقیانوس لذت می برید . این کار نیز رایگان است ! دماغه ترومپت یکی از معروفترین مکان های پوکت است که در جنوب پوکت قرار دارد و لذت واقعی به گردشگران تور تایلند می دهد ، به خصوص برای عکاسان . یک فانوس دریایی با تعدادی از مصنوعات تاریخی نیز در فضای باز وجود دارند . ورود به فانوس دریایی نیز رایگان است . سعی کنید در لحظه طلوع یا غروب آفتاب در دماغه ترومپت باشید و صحنه های به یاد ماندنی را به ثبت برسانید . شبه جزیره پرومتپ کپ از ساحل راوای در حدود 2 کیلومتر فاصله دارد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۹
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی