دنیای اطلاعات

مکان های مناسب خانواده در پاتایا

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ

تایلند یکی از کشورهایی است که رفتن به آن جا با خانواده با مخالفت صورت می گیرد . مخصوصا در بین خانواده های ایرانی . یکی از شهرهای تایلند ، پاتایا ، از شهرهایی است که به شهر گناه شهرت دارند و بیشتر مقصد گردشگری در بین مردهاست و خانواده های ایرانی دور آن را خط کشیده اند . ولی اگر با خانواده به پاتایا سفر کردید ، مکان هایی وجود دارد که می توانید با خانواده بروید . در ادامه مطلب مکان های مناسب خانواده در پاتایا معرفی شده اند . 

مسافرین تایلند که به همراه خانواده می روند برای اسکان راحت و لذت از سفر چون پاتایا محیطی ازاد است شاید بعضی از رفتار ها برای شما که با خانواده هستید جالب نباشد بخاطر همین موضوع هر چه شما از خیابان والگینگ استریت دور باشید بهتر است.


مثلا نورت پاتایا و یا سمت همان میدان دلفین یا کوچه های اول و دوم خیابان بیچ رد و یا زامتیین البته هتل ها در انجا هم بهتر است و هم محیطی خانوادگی تر دارد .

  • دولت نظامی جدید تایلند اعلام کرده است که قصد دارد شهر «پاتایا» را از شهری که به نام «شهر گناه» شناخته می‌شود به یک شهر خانواده تغییر دهد.
  • دولت نظامی جدید تایلند به همراه دولت منطقه‌ای و نیروهای نظامی این کشور کار پاکسازی شهر پاتایا را از دختران خیابانی پاتایا خیابانی و مراکز غیر قانونی آغاز کرده‌اند.
  • دولت نظامی جدید تایلند می‌گوید می‌خواهد این شهر را که به بدنامی شهره است و اغلب محل جذب توریست‌های عیاش و بی بند و بار بوده است، به شهری برای جذب توریست‌های خانوادگی تغییر دهد.
  • برای این منظور دولت نظامی تایلند آغاز به جمع کردن زنان و بستن کلوپ‌های غیرقانونی کرده است.
  • «سو پاتی بونکرونگ» فرماندار جدید شهر پاتایا اعلام کرده است که می‌خواهد تمامی زنان خیابانی پاتایا تایلند را از سطح شهر جمع کند و این شهر را به یک شهر توریستی خانواده تبدیل کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی