دنیای اطلاعات

معروفترین سوغاتی های بانکوک

جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۶ ب.ظ

جواهرات مدرن و بدلیجات

خیابان خائوسان جایی برای خرید اقلام زیادی است . خیلی از مغازه داران در این خیابان ادعا می کنند که بهترین خریدها در تور بانکوک را می توانید در اینجا تجربه کنید . اما خیلی از این ادعاها تله توریستی هستند و شما باید به دور از احساسات از این خیابان بازدید کنید . اما اگر به دنبال جایی برای خرید جواهرات و وسایل زینتی هستید ، قطعا خائوسان رود انتخاب مناسبی است . در هنگام خرید فراموش نکنید که چانه بزنید و قبل از رفتن به این بازار روی این مهارت تمرین کنید .

کیف پول ، کیف های دستی ، و غیره

ممکن است جای تعجب نباشد که بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید بانکوک ، مخصوص خرید چیزهایی همچون کیف دستی و ... باشند . در بازارهای شبانه فروشندگان زیادی تنها انواع کیف می فروشند . اما همه آنها اجناس یکسانی ندارند و شما باید هنگام خرید مراقب باشید . برخی ادعا می کنند که کیف هایشان دست ساز و با کیفیت بالاست ، اما در واقع اینطور نیست و این کیف ها را می توانید در سراسر بازار به تعداد انبوه ببینید . بخش های 24 و 26 در شمال تایلند جایی است که کیف های دست سازی را خواهید دید که توسط قبیله های تپه ای در ایسلان ساخته شده اند . همچنین در این منطقه می توانید ابریشم تایلندی ، طلا و جواهر ، کلاه،  کیف پول و کوله پشتی بخرید . در بانکوک بهترین مکان برای خرید کیف ، بازار آخر هفته چاتوچاک است .

عینک آفتابی

اگر به دنبال جایی برای خرید عینک آفتابی هستید ، می توانید به فروشگاه Niche Nation بروید . در اینجا می توانید بسیاری از مارک های معروف ، مانند ویکتوریا بکهام ، Moscot و Thom Browne را پیدا کنید . شما همچنین می توانید یک معاینه چشم حرفه ای انجام دهید . از ایستگاه BTS Skytrain Thonglor می توانید به Niche Nation  بروید . اگر مارک های معروف مدنظرتان نیست ، از فروشگاه Lost & Found نیز می توانید خرید کنید .

کیف های دستی و کفش

در فروشگاه Un)Fashion Vintage) می توانید انواع کیف و کفش را خریداری کنید . در این فروشگاه اجناس زیادی از ایالات متحده آمریکا و اروپا و همچنین اجناس تایلند وجود دارد که انتخاب را برایتان سخت می کند . در این فروشگاه همچنین اجناس دست دوم نیز وجود دارد . همچنین در این بازار یک کافه و رستوران وجود دارد . این مرکز خرید هر روز از ساعت 12 تا 9 شب باز است . برای رفتن به اینجا هم می توانید با ترن هوایی به ایستگاه Ekkamai ببرید و از آنجا با تاکسی بروید .

کوله پشتی های رنگارنگ

محصولات Fjallraven از برندهای معتبر برای کوله پشتی است که در حدود 20 کشور از جمله تایلند نمایندگی دارد . در تور تایلند می توانید کوله پشتی از این مارک خریداری کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۴
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی