دنیای اطلاعات

معرفی شهر پاتایا در تایلند

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ

یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای تایلند ، پاتایاست . این شهر در شرق تایلند واقع شده است و در حدود 165 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد . این شهر در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد و یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید . پاتایا به دلیل بارها و انواع محلات تفریحات شبانه در واکینگ استریت ، داشتن ساحلهای شنی گسترده گوناگون ، غذاهای متنوع ، استخرهای مهیج ، زمینهای ورزشی ، جاذبه‌های حیرت آور ، مراکز خرید پاتایا و یک محیط طبیعی در بین گردشگران شهرت بسیاری دارد . 

پاتایا مکانی است که درآن سرگرمی ، شور و ذوق و هیجان در یک منطقه ساحلی گرمسیری با بیش از ۳۵۰۰۰ اتاق در تعداد زیادی هتل و استراحتگاه یک جا جمع شده‌اند. شلوغ‌ترین فصل در پاتایا، زمان سال نو میلادی و عید کریسمس است .

سواحل پاتایا که یکی از بهترین تفریحات پاتایا به شمار می روند، به مساحت 4 کیلومتر را در بر گرفته و حجم عظیمی از مراکز تفریحی مختلف در آن یافت می شود. در این سواحل حتی می توانید به آرایشگاه بروید و یا از دستفروش ها ، میوه بخرید. برای ماساژ درمانی به شیوه تایلندی بروید و یا حمام آفتاب بگیرید، یا به قایق سواری مشغول شوید که از بهترین تفریحات پاتایا به شمار می رود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی