دنیای اطلاعات

معرفی پوکت مهمترین شهر تایلند

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳ ب.ظ

پوکت به عنوان بزرگترین جزیره تایلند . شهری از شهرهای استان مهم در جنوب تایلند شناخته می شود.این جزیره در ساحل غربی تایلند و در کنار دریای آندامان قرار دارد و مساحت آن حدود 530 کیلومتر مربع می باشد.طول آن از شمال تا جنوب زیره تقریبا 48.7 کیلومتر و عرض آن از شرق تا غرب حدود 21.3 کیلومتر می باشد . استان پوکت دارای 3 شهر مواینک ، تالانک و کاتو می باشد .

جزیره پوکت یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند است . سواحل غربی پوکت مخلوطی از خلیج شنی، برآمدگی های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی به همراه چندین ناحیه ی مهم توریستی می باشد مانند ساحل کامالا، ساحل کارون و ساحل پاتونگ. کسانی که به دنبال جایی به جز ساحل هستند، می توانند تورهای جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های گسترده ی نارگیل، شالیزارها، سواری بر روی فیل ها، موج سواری، قایق سواری با قایق های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را تجربه کنند.


یکی از دیدنی های جزیره پوکت جزیره پی پی که در ۴۸ کیلومتری پوکت واقع شده می باشد در کل شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن، پی پی کوچک Phi Phi Lei و پی پی بزرگPhi Phi Don هستند که جزیره کوچک ساکن ندارد اما ساکنان جزیره بزرگ را مسلمانانی از جنوب تایلند تشکیل می دهند این جزو مکان های دیدنی پوکت محسوب می شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۸
nazi

پوکت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی