دنیای اطلاعات

پارک چاتوچاک در بانکوک

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ب.ظ
چاتوچاک یکی از دیدنی های بانکوک است که در منطقه پاتوچاک واقع شده است . ساخت این پارک در سال 1975 آغاز شده و تا سال 1980 ادامه داشته است .پروژه ساخت پارک توسط راه آهن اجرا شده است . این پارک از قدیمی ترین پارک های بانکوک به شمار می رود . پارک چاتوچاک همواره مورد توجه گردشگران و طبیعت دوستان بوده است . 


پارک چائوچاک در کنار بازار چاتوچاک قرار دارد و دارای مساحتی در حدود 0.304 کیلومتر مربع است . این پارک دارای، زمین تنیس، فوتبال و رودخانه ای مصنوعی است . دریاچه مصنوعی درون پارک پل های متعددی دارد که عبور از دریاچه را میسر میسازد . موزه قطار در داخل پارک واقع شده است. 

چشم اندازهای طبیعی پارک چاتوچاک که با گل های نادر و زیبایی مزین شده است ، روح انسان را نوازش می دهد . بیش از 2000 گونه گل تایلندی در اینجا به چشم میخورد . در این پارک می توانید دوچرخه سواری کنید . همچنین سالن ورزشی نیز در فضای عموم در اختیارتان می باشد . در نزدیکی پارک دو سیستم حمل و نقل عمومی (قطار زمینی و هوایی) وجود دارد که مسافران نگران تردد نباشند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی