دنیای اطلاعات

بهترین مراکز ماساژ در بانکوک

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ
یکی از عوامل جذب گردشگران تایلند ، ماساژ است . ماساژ تایلندی بسیار شهرت دارد و به هر شهری که سفر کنید می توانید از آن بهره مند شوید . در بانکوک نیز مراکز ماساژ زیادی وجود دارد که به مسافران خدمات ارائه می دهند . اما در اینجا شما را با بهترین مراکز ماساژ در بانکوک آشنا خواهیم کرد . ادامه مطلب را ببینید . 

5 مکان عالی برای ماساژ در بانکوک


1. مغازه های محلی ماساژ
نمی توانید در پیاده روهای بانکوک قدم بزنید و مغازه های مخصوص ماساژ را نبینید . مغازه های ماساژ معمولا چند طبقه اند و در طبقه همکف آنها ردیف هایی از صندلی چیده شده اند که افرادی در انتظار ماساژ نشسته اند . نوبت ماساژتان که برسد به طبقه های بالا راهنمایی خواهید ید . در طبقات بالا تشک های ماساژ پهن شده اند که هرکدام با پرده از هم جدا شده اند . پس از آماده شدنتان ، درمانگر یک ماساژ واقعی به بدنتان خواهد داد .

2. انجمن گیاهان دارویی آسیا
انتخاب انجمن گیاهان دارویی آسیا انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که می خواهند از خدمات ماساژ به نحو احسن استفاده کنند . انتخاب زمان ، مدت ماساژ در این مراکز به انتخاب خود شماست . پذیرش شما به زبان انگلیسی خواهد بود . قیمت ماساژ تایلند در اینجا هر 60 دقیقه 400 بات می باشد . همچنین می توانید از روغن ماساژ ، و روغن های گیاهی تایلندی بهره ببرید . در ابتدای ماساژ درمانگر از شما سوال می پرسد که آیا روی نقطه خاصی از بدنتان تمرکز داشته باشد ؟

3. ماساژ تایلندی در معبد وات پو 
تای ماساژ قرن هایست در وات پو ریشه دارد و این معبد در مهارت های ماساژ آبدیده شده اند . پس از بازدید از معبد در هوای مطبوع به مرکز ماساژ بروید و خستگی روزانه تان را به فراموشی بسپارید . این مرکز یکی از بهترین مراکز ماساژ در بانکوک به شمار می رود . هزینه هر ساعت ماساژ تایلندی در معبد پو 420 بات است . 

4. هلث لند 
هلث لند یکی از مراکزی است که برای ماساژ توصیه می شود . داخل مرکز کمی شبیه بیمارستان است و به زبان محلی صحبت می شود . ماساژ با کیفیت بالا و واقعی در اینجا هر دو ساعت 500 بات است . درمان های دیگر شامل ماساژ پا ، بدن لهستانی و ماساژ صورت و همچنین جکوزی آبگرم و سونا تورمالین از دیگر خدمات در مراکز هلث لند بانکوک می باشد . 

5. ماساژ توسط نابینایان
گفته می شود که نابینایان در هنگام ماساژ دادن به دلیل عدم دید ، هماهنگی بیشتری با بدن شما دارند و این در ماساژ بهتر است . مراکز ماساژ نابینایان در بانکوک وجود دارد که برای افراد نابینای در جستجوی کار بسیار عالی است . 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸
nazi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی